Reclames en geschillen

Reclames en geschillen

Ondanks alle inspanningen kan het gebeuren dat er een conflict tussen aanbieder en afnemer ontstaat. CNB laat u niet in de steek en biedt – ook nadat de koop is gesloten – professionele ondersteuning. Al onze relaties kunnen een beroep doen op ons reclameteam, dat onafhankelijk en deskundig bemiddelt bij geschillen. Objectief, professioneel en oplossingsgericht: het reclameteam streeft ernaar plooien zo snel mogelijk glad te strijken, zodat de schade wordt geminimaliseerd.

Daarbij kan het gaan om alle aspecten van de transactie, van het koopbriefje tot en met het geleverde product. Het reclameteam brengt de situatie in kaart en behandelt de zaak als objectief bemiddelaar, zo goed mogelijk uitgaand van het handelsreglement. Het doel is daarbij steeds te komen tot een oplossing van de kwestie. Vanzelfsprekend zijn aan deze dienstverlening geen kosten verbonden v
oor de relaties van CNB.

 

  
 
  • Hans Ruigrok
    Reclames en geschillen
    T +31 252 431129
    M +31 622 975731
    E  mail
  • Sjaak van Ruiten
    Reclames en geschillen
    T +31 252 431123
    M +31 651 312197
    E  mail